הסרטונים שהפקנו לטופ גאם מדגימים איך ניתן להעביר חוויה שיווקית מלאה בזמן קצר, דרך עיצוב מדויק, תנועה מושכת ותסריט שמדבר לקהל היעד. הם מוכיחים שסרטוני מוצר לתערוכה לא צריכים רק להיראות טוב – הם צריכים לשרת מטרה ברורה, לייצר עניין ולהביא תוצאות. תכנון נכון, קריאייטיב מדויק והפקה מוקפדת – אלו המרכיבים שהופכים סרטון לאמצעי שיווק מנצח.
שילוב מושלם של טעם, צבע וחוויה ויזואלית – סרטוני מוצר לתערוכה
הפקה לתערוכה בינלאומית
הפרויקט כלל חמישה סרטוני מוצר קצרים וסרט מרכזי משולב שהופקו עבור ביתן של חברת טופ גאם בתערוכה. כל סרט הוקרן על מסך נפרד, והסרט המרכזי רץ בלופ למשיכת קהל מתעניין.
חוויה ריאליסטית שמגרה את החושים
האתגר המרכזי בפרויקט היה ליצור סוכריות שנראות כל כך אמיתיות, עד שלצופה מתחשק לטעום. שילוב של אנימציית תלת מימד, עבודת טקסטורות, תאורה מדויקת ועיצוב סאונד תרם לתחושת "וואו" יוקרתית שמדגישה את איכויות המוצר.
מסר שיווקי ברור ומושך
הייחוד של טופ גאם הוא ביכולת שלהם לשלב חומרים פעילים בתוך סוכריה מבלי לפגוע בטעם או במרקם. הסרטים עזרו להמחיש את היתרון הזה בצורה פשוטה, אסתטית ומעוררת סקרנות.
התאמה לפורמט תערוכות
הסרטונים עוצבו במיוחד למרחב תערוכתי: קצרים, אינטנסיביים, עם גרפיקה מושכת וקצב קופצני – בדיוק מה שצריך כדי לעצור מבקרים שעוברים ליד ביתן עמ
תוצאה שמייצרת עניין
השילוב של וידאו, אנימציה וסאונד תרם ליצירת חוויה מהודקת שמציגה את המותג בצורה מרשימה. הסרט עורר עניין מיידי, משך מבקרים פנימה והפך לאחת מנקודות המשיכה הבולטות בתערוכה.
הסרטונים שהפקנו לטופ גאם מדגימים איך ניתן להעביר חוויה שיווקית מלאה בזמן קצר, דרך עיצוב מדויק, תנועה מושכת ותסריט שמדבר לקהל היעד. הם מוכיחים שסרטוני מוצר לתערוכה לא צריכים רק להיראות טוב – הם צריכים לשרת מטרה ברורה, לייצר עניין ולהביא תוצאות. תכנון נכון, קריאייטיב מדויק והפקה מוקפדת – אלו המרכיבים שהופכים סרטון לאמצעי שיווק מנצח.
בין לקוחותנו
פרוייקטים נוספים
- הכל
- היי טק
- חקלאות - אגרו טק
- טכנולוגיות מים
- סרט אנימציה
- סרט בתחום בחקלאות
- סרט הדמיה רפואית
- סרט מוצר
- סרט מוצר רפואי
- סרטון השקת מוצר
- סרטון תדמית
- סרטון תדמית לתערוכה
- סרטי פרסומת
- רפואה מד טק
- תעשייה