תכנים קריאטיביים לרשתות החברתיות – קמפיין ממוקד מסר עבור Aquashield

כשהמסר מורכב – הקריאייטיב חייב להיות מדויק. עבור Aquashield יצרנו קמפיין קריאטיבי לרשתות החברתיות בארה״ב, שכל פוסט בו נבנה סביב תובנה ברורה ומבדלת.

בין אם מדובר בהמחשה של שימוש מלא בתכולת המזרק, או הבידול הטכנולוגי מול פתרונות מבוססי פילטרים – כל תוכן נבנה עם דימוי שיווקי חד שמעביר את המסר בלי מילים מיותרות.

זוהי דוגמה לפרויקט שמורכב ממספר תכנים ויזואליים, שכל אחד מהם מעביר מסר אחר – אבל כולם פועלים יחד כדי לחזק את נראות המותג ולהמחיש את יתרונותיו.

תכנים קריאטיביים לרשתות החברתיות – קמפיין ממוקד מסר עבור Aquashield

כשהמסר מורכב – הקריאייטיב חייב להיות מדויק. עבור Aquashield יצרנו קמפיין קריאטיבי לרשתות החברתיות בארה״ב, שכל פוסט בו נבנה סביב תובנה ברורה ומבדלת.

בין אם מדובר בהמחשה של שימוש מלא בתכולת המזרק, או הבידול הטכנולוגי מול פתרונות מבוססי פילטרים – כל תוכן נבנה עם דימוי שיווקי חד שמעביר את המסר בלי מילים מיותרות.

זוהי דוגמה לפרויקט שמורכב ממספר תכנים ויזואליים, שכל אחד מהם מעביר מסר אחר – אבל כולם פועלים יחד כדי לחזק את נראות המותג ולהמחיש את יתרונותיו.

מרוץ בטיחות – כשהמסר עוקף את המתחרים

באימג' הזה הפכנו את עולם המזרקים למסלול מרוצים. מזרק אחד – של המתחרים – מדליף חומרים מסוכנים כמו רכב מזהם, בעוד מזרק Aquashield שומר את כל התכולה בפנים ומוביל בבטחה לקו הסיום.

התוצאה: מסר ויזואלי ברור שמחדד את ההבדל בין המוצרים וממחיש איך Aquashield מובילה כשזה מגיע להגנה על צוותים רפואיים – רוקחים, אחיות ואנשי מעבדה.

בלי פילטרים – פשוט בטוח יותר

במקום לדבר על פילטרים רפואיים, בחרנו לגשת לנקודה מזווית אחרת: פוסט בסגנון אינסטגרם שמבהיר ש-Aquashield לא משתמשת בפילטרים – לא בתמונה, ולא במוצר.

החיבור החכם בין שפה עיצובית מעולמות הסושיאל למסרים רפואיים מדויקים יוצר פוסט שמעביר את הבידול של המוצר בצורה עכשווית, קלילה – ובלתי נשכחת.

יד מחזיקה סמארטפון עם מזרק של Aquashield על המסך, וברקע אפקטים של פילטרים צבעוניים המדמים פוסט אינסטגרם.

פילטר זה לא מספיק – במיוחד כשמדובר בבטיחות

בפוסט הזה בחרנו להמחיש בצורה ישירה את הבעיה: גם אם תשתמש במספר פילטרים – הסיכון נשאר. כשעובדים עם חומרים מסוכנים, לא מספיק לסמוך על פתרונות חלקיים.

הקריאייטיב מציג את האבסורד באופן ויזואלי, והטקסט שמלווה אותו מבהיר: הפתרון של Aquashield לא כולל פילטרים בכלל – והוא נבנה בדיוק כדי לשמור על סביבת עבודה באמת בטוחה.

ערימה של פילטרים רפואיים מונחת על בקבוק שממנו בוקע עשן אדום – למרות כל השכבות.

למה להסתפק ב־75%? העולם כבר השתנה

Aquashield קיבלה אישור רגולטורי לשימוש ב־100% מתכולת המזרק – שינוי מהותי שמהווה גם יתרון סביבתי וגם חיסכון בזמן עבור הרוקחים.

בחרנו להמחיש את המסר בדרך שלא משאירה מקום לספק: בריכה מלאה רק ב־75% פשוט לא הגיונית – בדיוק כמו לבזבז רבע ממזרק תקני. הפוסט מבהיר את ההבדל, ומחזק את הבידול של Aquashield כאחת שמובילה שינוי אמיתי בשוק.

איור של בריכה שמלאה רק ב־75%, עם שחיינית מופתעת וצף ורוד בצורת פלמינגו.

בין לקוחותנו

פרוייקטים נוספים

  • הכל
  • היי טק
  • חקלאות - אגרו טק
  • טכנולוגיות מים
  • סרט אנימציה
  • סרט בתחום בחקלאות
  • סרט הדמיה רפואית
  • סרט מוצר
  • סרט מוצר רפואי
  • סרטון השקת מוצר
  • סרטון תדמית
  • סרטון תדמית לתערוכה
  • סרטי פרסומת
  • רפואה מד טק
  • תעשייה